سوالات متداول:
مرحله اول:ثبت نام و ایجاد کنترل پنل
1-چگونه در کنفرانس ثبت نام کنیم؟(ثبت نام اولیه بدون پرداخت هزینه)
پاسخ: کاربران گرامی می توانند جهت ثبت نام اولیه و ایجاد کنترل پنل برای شرکت در کنفرانس پس از مراجعه به سایت به قسمت ثبت نام کاربران مراجعه کرده و فرم لازم را پر کرده و نسبت به ایجاد پنل اقدام نمایند پس از آن با کلمه و رمز عبور شخصی می توانند وارد پنل شوند
پژوهشگران گرامی شرکت کنندگان ارجمند خواهشمند است جهت تسریع در امور اجرایی دبیرخانه به تاریخ های مهم کنفرانس توجه داشته باشید.
2-چگونه مقالات خود را ارسال کنیم؟
پاسخ: کاربران گرامی شما می توانید با ورود به کنترل پنل شخصی از قسمت ارسال مقاله جدید نسبت به ارسال مقالات خود اقدام نمایند(قبل از ارسال مقاله قسمت راهنمای نگارش مقالات را از سایت دانلود نموده مطالعه فرمایید و مقاله خود را ویراستاری نمایید)
3-نحوه دریافت مقالات
پاسخ: تمامی مقالات به صورت تمام متن(مقاله کامل)دریافت می گردد و در پروسه داوری شرکت داده خواهد شد
4-روند داوری مقالات
پاسخ: پس از دریافت متن کامل مقالات،مقاله توسط کمیته علمی بررسی و نتایج در زمان مقرر اعلام می گردد
5-شرایط داوری زود هنگام
پاسخ: -جهت درخواست گواهی نامه پذیرش موقت مقالات با دبیرخانه هماهنگی صورت پذیرد پس از داوری و واریز هزینه ها گواهی مورد نظر صادر خواهد شد
6-اعلام نتایج و ثبت نام نهایی
پاسخ: -پس از داوری مقالات و اعلام نتایج داوری پژوهشگران از قسمت کنترل پنل شخصی در قسمت خدمات گزینه های مورد نظر را انتخاب نموده و با درگاه پرداخت آنلاین نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام نمایند(عدم پرداخت هزینه در زمان مقرر به منزله انصراف خواهد بود)
7-نحوه دریافت گواهی در صورت عدم حضور
پاسخ: -در صورت عدم حضور شما در روز کنفرانس مدارک برای شما ارسال خواهد شد
8-خدمات و تعرفه ها و هزینه های شرکت در کنفرانس
پاسخ: -تعرفه ها در قسمت خدمات کنترل پنل شخصی قابل مشاهده می باشد
9-ویرایش مقالات
پاسخ: -جهت ویرایش مقالات از قسمت وضعیت مقاله گزینه ویرایش مقاله اقدام نمایید
10-تاریخ های مهم
پاسخ: زمان ارسال مقالات،اعلام نتایج و داوری مقالات و ثبت نام نهایی(پرداخت هزینه ها)در سایت موجود می باشد
11- آیا متن گواهینامه کسانی که به صورت غیر حضوری شرکت می کنند با افرادی که در کنفرانس حضور دارند یکسان می باشد؟
پاسخ: خیر تفاوتی ندارد فقط برای کسانی که حضور داشتند گواهینامه ی حضور علاوه بر این گواهینامه صادر می گردد.
12- آیا همه مقالات پذیرفته شده در کنفرانس در سایت سیویلیکا نمایه خواهند شد؟
پاسخ: تمامی مقالات پذیرش شده در پایگاه سویلیکا نمایه می گردند.
13-برای این کنفرانس هر فرد اجازه ارسال چند مقاله را دارد و هر مقاله می تواند حداکثر چند نویسنده داشته باشد؟
پاسخ: امکان ارسال 5 مقاله و محدودیتی در تعداد نویسندگان ندارند
14-حداقل زمان داوری مقالات چند روز می باشد؟
پاسخ: حداقل زمان داوری بین 5 الی 10 روز می باشد.
15 - ژورنال های بین المللی از جمله ISI و ISC
پاسخ: نظر به رایزنی های دبیرخانه کنفرانس با مجلات ذیل تعداد 12 مقاله برگزیده در این مجلات علمی معتبر چاپ خواهد شد.
خواهشمند است پس از مطالعه کامل سایت نسبت به ارسال مقالات اقدام نمایید